Takip Edin

Üst Yapı

Moğolistan’da Türkiye-Moğolistan Ekonomik Toplantısı Gerçekleşti

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Moğolistan’da Karma Ekonomik ve Ticaret Komitesi 10’uncu Dönem Toplantısı’na katıldı.

Yayınlanma tarihi

-

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Moğolistan’da düzenlenen Türkiye-Moğolistan Karma Ekonomik ve Ticaret Komitesi (KETK) 10’uncu Dönem Toplantısı’na katıldı. Bakan Çiftçi ile Moğolistan Savunma Bakanı Damba Batlut’un eş başkanlık yaptığı toplantıda, iki ülke arasındaki ticaret ve yatırım ilişkileri ele alındı. Toplantı sonunda, ticaret, sanayi, gümrük, ulaştırma, enerji, tarım ve sağlık gibi birçok alanda iş birliğini geliştirmeye yönelik bir protokol imzalandı. İmzalanan protokol, 2025 yılında 104,7 milyon dolar seviyesinde olan ikili ticaret hacminin 500 milyon dolara çıkarılması hedefini içeriyor. Ayrıca, Türk firmalarının Moğolistan’daki inşaat ve enerji gibi sektörlerdeki faaliyetlerinden duyulan memnuniyet dile getirildi. Bakan Çiftçi, imzalanan protokolün iki ülke arasındaki ekonomik ilişkileri güçlendireceğine inandığını belirtti.


TKU MAGAZİN sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Devamını oku
Yorum Yaz

Yorum Yaz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir