Takip Edin

Ağır Yük Taşıma Araçları

OSMAN AYAR: VİNÇ İŞLETMECİLERİNİN SESİNİN DAHA GÜR ÇIKMASI LAZIM

Yayınlanma tarihi

-

Bilsa Vinç Genel Müdürü Osman Ayar, vinç işletmecilerinin birlik içinde hareket etmesi gerektiğini söyledi. Vinç işletmecileri yatırımlarına devam ediyor. Bilsa Vinç Genel Müdürü Osman Ayar, “Bilsa (Bilal ve Salih) Vinç, 2014 yılında kuruldu. Dilovası İMES Bölgesi’nde kurdum. 2014 yılından önce de sektörde çok ciddi tecrübelerim vardı. Makaslı platform yatırımlarımız devam ediyor. Manlift ve forkliftimiz var. Makaslı platformumuz var. İnşaat sektöründen uzak duruyorum. İnşaat sektörü makinelerimize zarar veriyor, kayıplarımız çok oluyor. GİDER KALEMLERİMİZ ARTTI Sektörümüzde yeni personel yetiştiremiyoruz. Sektörümüzdeki operatörler, geçmişten gelen operatörler. Sektörümüzde operatör sıkıntısı çok fazla. Bu sıkıntıyı aşmak için aşağıdan eleman yetiştirmemiz lazım. Günümüzde giderlerimiz fazlasıyla artmış durumda. Yardımcı giderlerimiz arttı ve gün geçtikçe kalemler de çoğalıyor. Bu giderler de kar marjlarını düşürüyor. Dernekçilik olarak sesimizi duyuracak bir platformumuz yok. VİNÇ İŞLETMECİLERİ BİRLİK OLMALI Gebze Vinç İşletmecileri Derneği başkanlığını da yaptım. Gebze’de vinç işletmecileri ile güzel bir yola çıktık ama işler, istediğimiz gibi olmadı. Depremlerle birlikte vinç sektörünün ne kadar önemli olduğunu görmüş olduk. Deprem, bize sektör olarak ne kadar stratejik bir alanda olduğumuzu öğretti. Bu tür olağanüstü dönemlerde ekipmanlarımızla destek olmalıyız. Biz, depreme 64 kişi olarak gittik ve desteğimizi olduk” dedi.   Ahmet Doğan-Özel Haber TKU MAGAZİN

TKU MAGAZİN sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Devamını oku
Yorum Yaz

Yorum Yaz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir