Takip Edin

Haber

Enerji Bakanı Bayraktar: Türkiye’nin Enerji Bağımsızlığı Hedefi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Hedefimiz Türkiye’yi enerjide bağımsız kılmak, Türkiye’yi enerjide dışa bağımlılıktan kurtarmak. Bu bizi uluslararası alanda çok daha güçlü bir hale getirecek, çok daha kendimizi güvence altına almış olacağız hem de dışarı ödediğimiz döviz cebimize kalacak dedi.

Yayınlanma tarihi

-

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Aydın’da gerçekleştirdiği ziyaretlerde Türkiye’nin enerji bağımsızlığını sağlama hedefini vurguladı. Ziyaretleri sırasında yaptığı açıklamalarda, dünya genelinde yaşanan krizlerin Türkiye üzerindeki etkilerini en aza indirmek için büyük çaba sarf ettiklerini belirtti. Bayraktar, enerji arz güvenliğinin sağlanmasının önemine değinerek, yerli ve yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımının artırılması gerektiğini ifade etti. Ayrıca, Türkiye’nin kendi doğal gazını üretme kapasitesinin artacağını ve bu durumun ülkenin uluslararası alandaki gücünü artıracağını sözlerine ekledi.


TKU MAGAZİN sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Devamını oku
Yorum Yaz

Yorum Yaz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir