Haber
Enerji Bakanı Bayraktar: Türkiye’nin Enerji Bağımsızlığı Hedefi
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Hedefimiz Türkiye’yi enerjide bağımsız kılmak, Türkiye’yi enerjide dışa bağımlılıktan kurtarmak. Bu bizi uluslararası alanda çok daha güçlü bir hale getirecek, çok daha kendimizi güvence altına almış olacağız hem de dışarı ödediğimiz döviz cebimize kalacak dedi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Aydın’da gerçekleştirdiği ziyaretlerde Türkiye’nin enerji bağımsızlığını sağlama hedefini vurguladı. Ziyaretleri sırasında yaptığı açıklamalarda, dünya genelinde yaşanan krizlerin Türkiye üzerindeki etkilerini en aza indirmek için büyük çaba sarf ettiklerini belirtti. Bayraktar, enerji arz güvenliğinin sağlanmasının önemine değinerek, yerli ve yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımının artırılması gerektiğini ifade etti. Ayrıca, Türkiye’nin kendi doğal gazını üretme kapasitesinin artacağını ve bu durumun ülkenin uluslararası alandaki gücünü artıracağını sözlerine ekledi.
TKU MAGAZİN sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
