Sektörel Gündem
Türk Balı ihracatta ilk 7 ayda 19 milyon kazandırdı
Türkiye’den ocak-temmuz döneminde bal ihracatı 19 milyon 13 bin 292 dolara ulaştı. Doğu Karadeniz İhracatçılar Birliği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Hamdi Gürdoğan Türkiye’den 7 ayda 47 ülke, özerk ve serbest bölgeye bal satıldığını söyledi.

Bu dönemde 5 bin 846 ton bal ihracatından 19,1 milyon dolar gelir sağlandığını belirten Gürdoğan, “ABD, Almanya ve İsrail en fazla dış satım yapılan 3 ülke oldu. ABD’ye 8,2 milyon dolarlık, Almanya’ya 2,5 milyon dolarlık ve İsrail’e de 2,1 milyon bal ihraç edildi” diye konuştu.
TKU MAGAZİN sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
