Haber
İran Dışişleri Bakanı: Sivil Alanları Hedef Almadık
İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, “Bölgedeki hiçbir sivil veya yerleşim alanını hedef almadık” dedi.
İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, Katar medyasına verdiği demeçte, ABD ve İsrail’e karşı yürütülen operasyonların yalnızca Amerikan üslerini hedef aldığını belirtti. Arakçi, bölgedeki saldırıların soruşturulması için ilgili ülkelerle bir komite kurmaya hazır olduklarını ifade etti. Ayrıca, İran’ın, ABD ve İsrail’in Arap ülkelerine yönelik saldırılar düzenlediği yönünde bilgiler aldığını aktaran Arakçi, bu tür eylemlerin sivil hedefleri kapsamadığını vurguladı. Enerji tesislerine yönelik bir tehdit durumunda, İran’ın da karşılık vereceğini sözlerine ekledi.
TKU MAGAZİN sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
