Takip Edin

Haber

İran Dışişleri Bakanı: Sivil Alanları Hedef Almadık

İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, “Bölgedeki hiçbir sivil veya yerleşim alanını hedef almadık” dedi.

Yayınlanma tarihi

-

İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, Katar medyasına verdiği demeçte, ABD ve İsrail’e karşı yürütülen operasyonların yalnızca Amerikan üslerini hedef aldığını belirtti. Arakçi, bölgedeki saldırıların soruşturulması için ilgili ülkelerle bir komite kurmaya hazır olduklarını ifade etti. Ayrıca, İran’ın, ABD ve İsrail’in Arap ülkelerine yönelik saldırılar düzenlediği yönünde bilgiler aldığını aktaran Arakçi, bu tür eylemlerin sivil hedefleri kapsamadığını vurguladı. Enerji tesislerine yönelik bir tehdit durumunda, İran’ın da karşılık vereceğini sözlerine ekledi.


TKU MAGAZİN sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Devamını oku
Yorum Yaz

Yorum Yaz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir