Takip Edin

Haber

Bakan Bolat: Güçlü bir merkez olmalıyız

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Saflarımızı sıkılaştırıp gücümüzü birleştirirsek, bu anlamda ekonomimizi de güçlendirip, daha diri ve ayakta duran güçlü ordumuz, güçlü savunma sanayimiz ve güçlü ekonomimizle, bir güç merkezi olduğumuzda kimse bize yan bakamaz dedi.

Yayınlanma tarihi

-

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, İstanbul’da düzenlenen iftar programında, Türkiye’nin güç merkezi olmasının önemine vurgu yaptı. Bolat, “Güçlerimizi birleştirirsek, güçlü bir ekonomi, savunma sanayi ve ordu ile kimse bize yan bakamaz” dedi. Bayrampaşa’daki etkinlikte, İSTAF Genel Başkanı Yakup Yılmaz ve birçok iş insanı da yer aldı. Bolat, Türkiye’nin bölgedeki istikrar adası olduğunu belirterek, ülkenin güçlü yönetimi ve gelişmeleri sayesinde tüm dünyada saygı gördüğünü ifade etti. Program sonunda, Türkiye’nin geleceği için umut dolu mesajlar vererek, emeği geçenlere teşekkür etti.


TKU MAGAZİN sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Devamını oku
Yorum Yaz

Yorum Yaz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir